ZAJĘCIA PRZYGOTOWANE SPECJALNIE DLA CIEBIE

brzuch uda pośladki

To typowo wzmacniające zajęcia dla pań, które chciałyby zobaczyć na swym brzuchu wymarzoną szóstkę albo przynajmniej zadbać o kondycję swoich dolnych partii ciała 🙂 Zajęcia rozpoczynamy krótką rozgrzewką połączoną z krótką choreografią, po czym następuje 35 minut intensywnych ćwiczeń wzmacniająco-modelujących z wykorzystaniem różnych przyrządów zakończonych stretchingiem. Jeśli szukasz zajęć, po których poczujesz wszystkie swoje mięśnie, to wybór idealny dla Ciebie.

joga powietrzna

Chińskie powiedzenie mówi: „Masz tyle lat, ile lat ma twój kregosłup”. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o niego jak najlepiej. Odwracanie ciała do góry nogami powoduje, że grawitacja oddziałuje na nasz kręgosłup i stawy w odwrotnym kierunku niż zazwyczaj. Dzięki temu przestrzenie między kręgami zwiększają się, a nacisk na więzadła, stawy i rdzeń kręgowy zmniejsza się. Hamak podtrzymujący ciało w pozycjach odwróconych  pozwala naszym mięśniom i kręgosłupowi swobodnie rozciągnąć się i rozluźnić, a relaks w delikatnie rozbujanym hamaku to idealny odpoczynek dla całego ciała.

joga dla biegaczy

Joga przygotowana pod kątem biegaczy stanowi dobre uzupełnienie podstawowego treningu. Poprawia krążenie krwi, wzmacnia stawy kolanowe, zwiększa ruchomość w stawach, a dodatkowo wycisza i relaksuje. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko kontuzji, a także zwiększamy efektywność treningów biegowych.

pole dance

To dyscyplina określana równiez mianem pole fitness, pole fit, pole acrobatics czy aerial pole. Zawiera w sobie wiele elementów z baletu, akrobatyki, gimnastyki i fitnessu. To unikalne połączenie wielu dyscyplin sprawia, że regularne ćwiczenia pozwalają stopniowo zwiększyć siłę i elastyczność ciała, kształtować prawidłową postawę i poprawić koordynację ruchową. Nie bez znaczenia jest też fakt, że każde zajęcia to kolejne wyzwanie, ale też radość i satysfakcja, że coś, co wydawało się kompletnie nie do zrobienia z upływem czasu staje się dziecinnie proste 🙂

Rady przed pierwszymi zajęciami: weź ze sobą szorty i wygodny T-shirt, za to zostaw w domu biżuterię i zegarek; buty też możesz sobie darować, podobnie jak balsamy do ciała czy kremy do rąk.

ladies mix dance

Zajęcia taneczne skierowane do każdej kobiety niezależnie od wieku i umiejętności, która chce potańczyć i miło spędzić czas w babskim gronie☺

Zajęcia charakteryzują się różnorodnością stylów tanecznych, w których każda kobieta poczuje się wyjątkowo, eksponując  to co w nas kobietach jest najlepsze.

Kilka słów o zajęciach od naszych kursantek:

„Zajęcia bardzo pozytywnie wpływają na ciało i ducha. Prowadząca wprowadza niesamowitą atmosferę zachęcającą do tańca nawet dla osób bez doświadczenia tanecznego oraz poczucia rytmu. Gorąco polecam. Dziewczyny warto spróbować i dać się ponieść rytmom”.

„Na zajęciach Ilonka poprzez świetną zabawę z dużą dawką dobrego humoru wydobywa z nas naszą kobiecość”.

„To zajęcia, na których odpoczywam i zawsze świetnie spędzam czas ... nawet wtedy, kiedy mylę kroki albo układ mi naprawdę nie wychodzi”.

super shape

Trening ukierunkowany na kształtowanie dolnych partii ciała, który da efekt jędrnych pośladków, a dodatkowo wysmukli nogi oraz talię. Celem zajęć jest wzmocnienie mięśni ciała odpowiadających za piękną kobieca sylwetkę. Jeśli dotrwasz do końca schodzenie po schodach i siadanie na krześle nabiorą nowego wymiaru 🙂

silk&pole

Oderwij się od rzeczywistości i od ziemi w nowatorski sposób.

Masz dość tradycyjnego fitnesu? Rurka już Ci się opatrzyła, a szarfy jakoś kuszą mniej niż kiedyś? SILK & POLE to forma aktywności idealna dla Ciebie. Łaczy w sobie sport i dużą dawkę kobiecej zmysłowości, prostotę i elegancję uzupełnia wyzwaniem dopasowanym do Twoich potrzeb. Stawiając pierwsze kroki możesz poczuć się pewniej z podparciem w postaci szarf, a mając już pewne doświadczenie w podsufitowym wirowaniu z rurki czy szarf, dasz sobie szansę odkryć nowe figury niedostępne w każdej z tych dziedzin oddzielnie 🙂 Silk & pole to trening siły, elastyczności, piękna i gibkości, który daje możliwość spróbowania akrobatycznych sztuczek z asekuracja chusty i pozwala otworzyć się na nowe możliwości swojego ciała, a zarazem pokonać swoje lęki. A na dodatek nie trzeba być w świetnej formie, bo to trening dla każdego 🙂

stretching

To najprościej mówiąc rozciąganie, ale za tym słowem kryją się niezaprzeczalne korzyści dla naszego organizmu. Rozciągając się zwiększamy swój zakres ruchu, a przy okazji zmniejszamy napięcie mięśniowe, poprawiamy też koordynację ruchów, zwiększamy elastyczność mięśni oraz zapobiegamy uszkodzeniom włókien mięśniowych.

To wszystko nie tylko korzystnie wpływa na nasze samopoczucie, ale także na ciało, które w wyniku rozciągania zyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, a figura staje się smukła.

 Zajęcia dla każdego aktywnego człowieka jako uzupełnienie codziennej aktywności.

stretch powięziowy

System mięśniowo-powięziowy człowieka jest dość skomplikowany. Powięzi niczym folia ochronna otaczają mięśnie, rozdzielają je od siebie i oddzielają od skóry. Napięcie w jednym miejscu może mieć wpływ na rzeczy, które dzieją się w innym miejscu organizmu. Struktury budujące system komunikacji międzykomórkowej, czyli mięśnie i powięzi, mają tendencję do sklejania się i napinania, przez co zaburzona zostaje ich praca i przekazywanie informacji z komórki do komórki. Regularnie pracując nad powięzią dbamy o dobry stan tkanek, a także zwiększamy lub przywracamy zakres ruchu. 

Stretch powięziowy pojawia się w trakcie regularnych zajęć z rozciągania oraz podczas zajęć zdrowe ciało.

zdrowe ciało

Zajęcia, mające na celu zwiększenie mobilności wszystkich stawów, gibkości i elastyczności mięśni. Pozytywnie oddziałujące na ciało i umysł, poprawiające sprawność fizyczną, równowagę oraz stabilność. Dobrane na zajęciach ćwiczenia mają zapobiegać przykurczom i bólom kręgosłupa, wzmacniać mięśnie z obniżonym napięciem i rozciągać te, które tego napięcia mają za dużo.

zumba

To połączenie tańców latino, aerobiku a nawet treningu siłowego. Każdy instruktor to inna Zumba...nasza jest bardzo energiczna i żywiołowa. Uwielbiamy reggaeton i merengue, ale miejsce na elementy innych tańców też się znajduje:) W ciągu godzinnych zajęć można spalić do 1000kcal (i to nie jest żart) 🙂 

trening obwodowy

Trening stacyjny obejmujący kilka ćwiczeń, które wykonujemy w danym czasie z odpowiednią intensywnością i w odpowiednim tempie, aktywujący różne grupy mięśniowe. Rozwija siłę, wydolność, wytrzymałość, koordynację, zwinność, mobilność oraz technikę ćwiczeń.